poniedziałek, 5 marca 2018

Czytelnicze podsumowanie lutego

Przeczytałam w lutym



Luty był kiepskim miesiące pod względem przeczytanych książek. Niestety nawał pracy i ogromne zmęczenie nie pozwoliły mi na lekturę.
Parę książek też zaczęłam, ale odłożyłam na później lub poczytuję je w małych fragmentach. Tyczy się to głównie książek przyrodniczych.

Przeczytane w lutym:
Ilość książek: 2
Ilość stron: 606

Tytuły:
1. Zemsta i przebaczenie. Tom I Narodziny gniewu - Joanna Jax
2. Córka - Elena Ferrante

Odwiedzone kraje w ramach wyzwania w 80 książek dookoła świata:
Polska
Włochy

Cykl Zemsta i przebaczenie gorąco polecam.

2 komentarze:

  1. Może w marcu będzie lepiej :) ja w lutym trafiałam na same świetne pozycje, a najlepszą była "Dziewczyny chcą się zabawić" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda przeczytana książka to sukces :)

    OdpowiedzUsuń