czwartek, 13 lipca 2017

Czytelnicze podsumowanie czerwca

KSIĄŻKI PRZECZYTANE W CZERWCU


Ilość przeczytanych książek: 6
Ilość przeczytanych stron: 2032

Przeczytane książki:
1. Raze - Tillie Cole
2. Reap - Tillie Cole
3. Niegodziwa propozycja. Saga Czas milczenia tom II - Jorunn Johansen
4. Matka swojej córki - Iwona Żytkowiak
5. Bez winy - Mia Sheridan
6. Trudna miłość - Gabriela Gargaś

W tym miesiącu poznałam nowe autorki literatury młodzieżowej. Książki Tillie Cole i Mia Sheridan bardzo mi się podobały. Na pewno sięgnę po kolejne powieści tych pisarek. Najlepsza przeczytana powieść w czerwcu to Trudna miłość - Gabrieli Gargaś. Poznałam też nową (nową dla mnie) polską autorkę Iwonę Żytkowiak. To kolejna pisarka która mnie zachwyciła i nie będzie to dla mnie jednorazowe spotkanie z jej twórczością. Saga Czas milczenia się rozkręca. Kolejne tomy czekają na półce.
A Wy które powieści znacie? Po które z przeczytanych w czerwcu przeze mnie książek byście chętnie sięgnęli? Pozdrawiam wakacyjnie :)

1 komentarz: