niedziela, 4 lutego 2018

Podsumowanie stycznia 2018

Książki przeczytane w styczniu 2018


Pierwszy miesiąc Nowego Roku, uważam za udany. Przeczytałam wiele wartościowych książek i spędziłam cudowne chwile wypoczywając w pięknym Toruniu.

Oto moje podsumowanie miesiąca:
Przeczytanych książek: 8
Ilość stron: 3635

1. Apetyt na życie - Mary Simses
2. Cud - Emma Donoghue
3. Geniusz - A. Scott Berg
4. Nie wszystko zostało zapomniane - Wendy Walker
5. Pięć minut Raisy - Agata Kołakowska
6. Prawie Was utraciłam - Jessica Strawser
7. We wspólnym rytmie - Jojo Moyes
8. Ławeczka pod bzem - Agnieszka Olejnik

Każda z tych powieści coś w sobie miała. Każda zachwyciła w swój sposób. Trudno wybrać mi najlepszą. Na ostatnim miejscu byłaby książka Apetyt na życie.

Podsumowanie wyzwania 80 książek dookoła świata:

Odwiedzane kraje:
1. USA:
- Geniusz - A. Scott Berg
- Nie wszystko zostało zapomniane - Wendy Walker
- Apetyt na życie - Mary Simses
- Prawie Was utraciłam - Jessica Strawser

2. ANGLIA:
- We wspólnym rytmie - Jojo Moyes

3. IRLANDIA:
- Cud - Emma Donoghue

4. POLSKA:
- Ławeczka pod bzem - Agnieszka Olejnik
- Pięć minut Raisy - Agata Kołakowska

W lutym trochę pozostanę w Polsce, bo akurat takie mam książki w stosiku:) Wiele ciekawych nowości ukazało się w styczniu, aż żal, że tylko dwa tygodnie ferii było. Teraz powrót do pracy i na pewno mniej czasu na czytanie.
A Wy co ciekawego przeczytaliście w styczniu?


1 komentarz: