niedziela, 13 maja 2018

Czytelnicze podsumowanie kwietnia 2018

Przeczytałam w kwietniu


Wiosna. Bardzo lubię siedzieć na słonecznym balkonie i czytać książki. Dookoła pachnie wiosną i słychać świergot ptaków. Dzień jest coraz dłuższy, więc i czasu na czytanie trochę jakby więcej.

W kwietniu przeczytałam wiele fajnych powieści.

Ilość przeczytanych książek: 7
Ilość stron: 2492

Tytuły:
1. Apteka marzeń - Natasza Socha
To chyba najcudowniejsza powieść jaką czytałam. Może dlatego, że wiem co to znaczy nowotwór. Łzy, wspomnienia i znowu łzy. Niesamowite emocje.

2. Światło - Jay Asher
Fajna młodzieżowa powieść. Czytało mi się ją lekko i przyjemnie.

3. Rzeka tęsknoty. Zemsta i przebaczenie. Tom III - Joanna Jax
Kontynuacja sagi. Świetna powieść, polecam serdecznie cały cykl.

4. Blask wolności - Kathleen Grissom
Kontynuacja książki Dom służących. bardzo mi się podobała, z zaciekawieniem brnęłam przez kolejne rozdziały. Polecam obie powieści.

5. Rozdroża - Sabina Waszut
Autorka, której powieści wcześniej nie znałam. Świetnie napisana powieść, której akcja dzieje się na Śląsku w czasie II wojny światowej. Pierwsza część trylogii. Przy okazji można poznać wiele śląskich słówek. Polecam

6. W obcym domu - Sabina Waszut
Kontynuacja Rozdroży

7. Zielony bryfyj - Sabina Waszut
Ostatni tom trylogii, chyba najmniej mi się podobała, ale dopełniał całość, która bardzo mi się podobała. Polecam

Wyzwania:
W 80 książek dookoła świata
Polska - Rozdroża, W obcym domu, Zielony bryfyj, Rzeka tęsknoty, Apteka marzeń
USA - Światło
Kanada - Blask wolności


Mam nadzieję, że maj też będzie tak owocny w przeczytane powieści.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz