niedziela, 12 sierpnia 2018

Podsumowanie trzech miesięcy, czyli ile książek przeczytałam w kwartał

Czytelnicze podsumowanie maja, czerwca i lipca



MAJ

Przeczytane książki:

1. Nieświęta rodzina - Danuta Noszczyńska (360)
2. Kruchość jutra - Ewa Bauer                         (240)
3. Anatomia uległości - Augusta Docher        (592)
4. Zostań, a potem walcz - John Boyne           (240)

Przeczytanych stron: 1432


CZERWIEC

1. Luksus - Milja Kaunisto                                        (518)
2. Słoneczne jutro - Ewa Bauer                                (256)
3. Huśtawka - Agnieszka Lis                                     (472)
4. Dom na skraju nocy - Catherine Banner           (533)

Przeczytanych stron: 1779

LIPIEC
1. Wszystkie pory uczuć. Jesień. - Magdalena Majcher      (384)
2. Wszystkie pory uczuć. Zima - Magdalena Majcher         (368)
3. Wszystkie pory uczuć. Wiosna - Magdalena Majcher     (400)
4. Wszystkie pory uczuć. Lato - Magdalena Majcher          (368)
5. Wróć do Triory - Jolanta Kosowska                                    (362)
6. W głąb lawendowych uliczek - Klaudia Kopiasz               (176)
7. Ja chyba zwariuję! - Agata Przybyłek                                  (384)
8. Paleta marzeń - Małgorzata Falkowska                              (352)


Przeczytanych stron: 2794


Przeczytałam wiele ciekawych powieści. Na uwagę zasługuje na pewno powieść Huśtawka pani Agnieszki Lis i Ja chyba zwariuję! - Agaty Przybyłek. Bardzo fajny jest cykl książek Ewy Bauer i Magdaleny Majcher. Na pewno w mojej pamięci pozostanie też powieść Wróć do Triory - Jolanty Kosowskiej. 

Zawiodła mnie powieść Luksus i Dom na skraju nocy.

Sierpień też zapowiada się bogaty czytelniczo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz