niedziela, 23 sierpnia 2020

Podsumowanie wyzwania Przeczytam 52 książki w 2020 roku

 Przeczytam 52 książki w 2020 roku. Wyzwanie zakończone, ale czytam dalej.


Już czwarty raz biorę udział w wyzwaniu Przeczytam 52 książki w roku. Nie czytam książek na ilość, ale dla przyjemności. Lubię jednak wiedzieć ile przeczytałam w danym miesiącu czy roku. Wszystko sobie skrupulatnie notuję. Pomagała mi w tym grupa na FB, jednak komuś nie podobało się moje konto i najpierw włamał się na nie, zmienił hasło, a potem zgłosił je jako fałszywe. Nie wiem czy uda mi się je odzyskać, bo weryfikacja trwa i trwa. Szkoda mi tylko tych wspaniałych ludzi których poznałam w grupach do których należałam.

Postanowiłam wrócić do bloga. Mam nadzieję, że tutaj nikt nie zniszczy mojej pracy.

Wyzwanie Przeczytam 52 książki w 2020 roku udało mi się zakończyć 8 sierpnia. Do tej pory przeczytałam więcej książek. Wakacje i to, że w tym roku nigdzie nie wyjechaliśmy, pozwoliło mi spędzić czas czytając. Nie żałuję, bo trafiłam na wiele świetnych powieści. Spacery z psem za to, przyczyniły się do tego, że zaczęłam sięgać po audiobooki. 

Lista przeczytanych książek w ramach wyzwania (zaczynam od końca czyli od 52):

1. "Cyklon" Przemysław Semczuk

2. "W głębi lasu" Harlan Coben

3. "Długi płatek morza" Isabel Allende (audiobook)

4. "Drugi brzeg" Joanna Jax

5. "Popołudnia na Miodowej" Joanna Szarańska

6. "Poranki na Miodowej" Joanna Szarańska

7. "Wielkie, włoskie wakacje" Jolanta Kosowska

8. "Gwiazda szeryfa" Aleksandra Borowiec

9. "Poplątane ścieżki" Agata Sawicka

10. "Niespokojne serca" Agata Sawicka

11. "Mars" Agnieszka Lingas - Łoniewska

12. "Saturn" Agnieszka Lingas - Łoniewska

13. "Kastor" Agnieszka Lingas - Łoniewska

14. "Polluks" Agnieszka Lingas - Łoniewska

15. "O chłopcu, który poszedł za tatą do Auschwitz" Jeremy Dronfield

16. "Dziecko z mgły" Renata Kosin

17. "Powiedz mi, jak będzie" Sylwia Trojanowska

18. "Kochaj mnie czule" Gabriela Gargaś

19. "Wyszczekana miłość" Joanna Szarańska

20. "Rachunek za szczęście, czyli caffe latte" Karolina Wilczyńska

21. "Widoki" Agnieszka Lis

22. "W kolorze wrzosu" Karolina Wilczyńska

23. "Tysiąc nocy bez Ciebie" Federico Moccia

24. "Norwegian Wood" Haruki Murakami

25. "Pies jest miłością. Dlaczego i jak Twój pies Cię kocha" Clive D.L Wynne

26. "Rozważna czy romantyczna?" Anna Karpińska

27. "Zniewolona. Bez prawa do miłości" Olga Krzeczewska, Tala Pristajecka, Walentina Szewiachowa

28. "Kiedyś ci wybaczę" Ewa Bauer

29. "Ostatnia iskra nadziei" Magdalena Wala

30. " Natalia" Magdalena Wala

31. "Rozalia" Magdalena Wala

32. "Marianna" Magdalena Wala

33. "Wanda" Izabela M. Krasińska

34. "Niedokończona baśń" Dorota Gąsiorowska

35. "Pośród żółtych płatków róż" Gabriela Gargaś

36. "Za nasze winy" Ewa Bauer

37. "Andromeda" Anna Kasiuk

38. "Miłość z widokiem na Śnieżkę" antologia

39. "Położna z Auschwitz" Magdalena Knedler

40. "Dwanaście warunków Pani Prezes" Marta Milda

41. "Turkusowe szale" Remigiusz Mróz

42. "Chorwacka przystań" Anna Karpińska

43. "Ballady i romanse" Adam Mickiewicz

44. "Zapłata" Małgorzata Rogala

45. "Sekret rodziny von Graffów" Bożena Gałczyńska-Szurek

46. "Angielskie lato" Małgorzata Mroczkowska

47. "Narzeczona z getta" Sabina Waszut

48. "Na moment przed świtem" Magdalena Wala

49. "Urodzeni, by żyć" Wendy Holden

50. "Trzecia terapia" Danuta Chlupova

51. "Tajemnica z Auschwitz" Nina Majewska - Brown

52. "W poszukiwaniu prawdy" Nora Roberts


Jak widać tematyka książek różna, ale każdą mogę polecić z czystym sumieniem.

Do dnia dzisiejszego przeczytałam jeszcze:

53. "Oleńka. Panienka z Białego Dworu" Wioletta Sawicka

54. "Franka. W obcym domu" Wioletta Sawicka

55. "Apolonia" Ewa Szymańska (audiobook)

56. "Gabrynia" Ewa Szymańska (audiobook)

57. "Daj nam jeszcze szansę" Sylwia Trojanowska

58. "Opowiadania letnie, a nawet gorące" antologia - pierwsza książka w tym roku, która mi się nie podobała. Oczywiście były w niej fajne opowiadania, ale większość była przeciętna a ich zakończenia prosiły się o jakiś ciąg dalszy.


Aktualnie słucham: "Lśnienie" Stephan King a czytam "Lilianna" Anna Szafrańska - pierwszy tom z cyklu PInk Tattoo.

Które powieści znacie z tych co przeczytałam? Co polecicie mi do przeczytania?

1 komentarz: