niedziela, 13 marca 2016

Podsumowanie lutego

CZYTELNICZE PODSUMOWANIE LUTEGO


Miesiąc luty w ilość książek nie był bogaty. W sumie przeczytałam 3 książki, ale objętościowa jedna, mogłaby zastąpić trzy inne :)

Podsumowanie:
Ilość przeczytanych książek: 3
Przeczytanych stron: 2295
w tym:
książek historycznych: 1
literatura kobieca: 1
fantastyka: 1

Wszystkie książki w formie papierowej.

Niestety praca i problemy zdrowotne nie pozwoliły mi na napisanie recenzji wszystkich przeczytanych książek. Zaczęłam też dwie powieści, ale jakoś mnie nie pochłonęły i odłożyłam na potem.


Oto książki przeczytane w lutym:

To było moje pierwsze spotkanie z fantastyką i powieścią Brandona Sandersona -  nie wiem, czy do końca udane. Momentami książka mnie bardzo nudziła, choć sama historia bardzo mnie zaciekawiła. Stąd moje niezdecydowanie w kwestii czy to dobra powieść i czy poleciłabym ją innym.
Myślę, że sięgnę po kontynuację Drogi Królów, kiedyś w przyszłości i może powrócę do tej powieści już z innym nastawieniem.


Uwielbiam książki z cyklu Kobiety to czytają, jednak ta była dla mnie kompletnym rozczarowaniem. Przeczytana szybko, ale nie podobała mi się. Denerwowała mnie od samego początku, jakoś ciężki temat i sposób pisania.


To chyba najlepsza powieść w tym miesiącu. Saga rodzinna z wątkiem historycznym. Fajnie mi się czytało choć nie powiem, że to powieść, która pozostaje w pamięci.

To były książki lutego. Mam nadzieję, że marzec okaże się lepszy czytelniczo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz