wtorek, 19 kwietnia 2016

MOONDRIVE BOX - czyli box dla miłośnika książek

MOONDRIVE BOX - KWIECIEŃ 2016


Jako miłośniczka wszelakich boxów, nie mogłam się oprzeć, by nie zamówić nowego produktu z Wydawnictwa Otwarte. Tym razem jest to box dla miłośników książek młodzieżowych i gadżetów z tym związanych - Moondrive Box.

Oto zawartość pierwszego Boxa


Książka EARL JA I UMIERAJĄCA DZIEWCZYNA - Jesse Andrews


Powieść miała swoją premierę 11 kwietnia 2016r. W Boxach mają się znaleźć zawsze książki, które miały swoją premierę nie dalej niż miesiąc wcześniej.
Jaka powieść znajdzie się w tym boxie wiedziałam wcześniej, a że chciałam tą książkę przeczytać, nie zastanawiałam się wcale czy zamówić Moondrive Box.
O książce więcej przeczytacie tutaj>>>

FILM - pod tym samym tytułem

Najpierw przeczytam książkę, a potem obejrzę film :)

Torba ekologiczna


Umilacze
Popcorn do samodzielnego zrobienia, by miło się nam oglądało film
Zakładka, by wiedzieć , gdzie skończyliśmy czytać
Magnesy na lodówkę, by przyczepić nimi ważne informacje


Tak wygląda nowy Box. Ciekawe czy się Wam spodobał. Może też po niego sięgniecie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz