sobota, 30 grudnia 2017

Podsumowanie grudnia 2017

Przeczytane w grudniu



Długie grudniowe wieczory sprzyjały czytaniu. Nie przeczytałam może rekordowej ilości książek w tym miesiącu, ale nie było ich też bardzo mało. Tematyka ich była różna, po dłuższej przerwie sięgnęłam po literaturę przyrodniczą i na pewno teraz będę po nią sięgać częściej.

Przeczytane w grudniu:

Ilość książek: 6
Stron: 2232

Tytuły:
1. Powrót do starego domu - Ilona Gołębiewska
2. Sekrety roślin i zwierząt w miejskiej dżungli - Johnson Nathanael
3. Język miłości - Emily Robbins
4. Prywatne życie łąki - John Lewis - Stempel
5. Zostań ze mną - Anna Karpińska
6. Wieczór taki jak ten - Gabriela Gargaś

Najbardziej podobała mi się powieść Gabrieli Gargaś. Ciekawe były też książki przyrodnicze. Polecam Prywatne życie łąki. Dużo ciekawostek można w niej znaleźć.
Na pewno przeczytam kontynuację Powrotu do starego domu. Plany na przyszły rok bogate, wiem, że braknie mi czasu :)

Ciekawe, co z powyższych książek czytaliście, a co chcielibyście przeczytać? Jak powieść polecilibyście mi na nadchodzący rok?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz