sobota, 2 grudnia 2017

Podsumowanie listopada

Czytelnicze podsumowanie miesiąca.



Tym razem było trochę lepiej. Udało mi się przeczytać więcej książek, choć pod koniec miesiąca już czasu było mniej.

Oto podsumowanie miesiąca:
Przeczytanych książek: 6
Ilość stron: 1568

Powieści przeczytane w listopadzie:
1. Ścieżki przeszłości - Edyta Kowalska
2. W nadziei na lepsze jutro - Ewa Bauer
3. Tajemnica mojej matki - Jenny L.Witterick
4. Pamiętnik - Nicholas Sparks
5. Tam, gdzie czekał anioł - Dorota Schrammek
6. Odnajdę Cię - Anna Karpińska

Zaczęłam też trzy powieści. Portugalkę na razie odłożyłam, jakoś od początku mnie ta powieść nie pociągnęła i postanowiłam ją przełożyć na inny czas. Na czytniku kończę Doskonałą - Ahern, bo musiałam oddać do biblioteki (kolejka długa), zaczęłam też drugą powieść z serii Księgarni pod Flisakiem, ale już nie zdążyłam jej skończyć w listopadzie.

Stosik książkowy, zamiast maleć - rośnie. Parę ciekawych tytułów z biblioteki, do tego spore zakupy w Świecie Książki, oj kiedy ja to przeczytam :) Chyba czas na jakieś wolne :)

Które powieści przeczytane przeze mnie w listopadzie znacie i lubicie?

Mi w tym miesiącu najbardziej podobała się książka Tam, gdzie czekał anioł. Pamiętnik czytałam już drugi raz, po wielu latach nadal go uwielbiam :)

2 komentarze: