środa, 30 listopada 2016

Podsumowanie czytelnicze listopada

Co udało mi się przeczytać w listopadzie.


Kolejny pracowity miesiąc i mało czasu na czytanie, ale zawsze coś do przodu jest :)

W listopadzie przeczytałam 3 książki

łącznie stron: 1063

Wszystkie przeczytane książki mogę zaliczyć do literatury kobiecej, obyczajowej.

Przeczytane książki:

Awaria małżeńska - Natasza Socha, Magdalena Witkiewicz

Wspaniała książka, dawno się tak nie uśmiałam.

Dziedzictwo Orchana - Aline Ohanesian

Piękna powieść, polecam serdecznie

Noc perseidów - Edyta Świętek

Lekka, przyjemna lektura na jesienny wieczór.

Moja biblioteczka wzbogaciła się o nowe książki. Zimowe wieczory umilać mi będą:


Najbardziej kusi mnie książka pani Nataszy Sochy :)

A Wy po którą sięgnęlibyście w pierwszej kolejności? Które z tych powieści znacie i polecacie?

1 komentarz:

  1. Mam w najbliższych planach "Dom czwartek", ciekawe tytuły przeczytane w listopadzie:)

    OdpowiedzUsuń