sobota, 4 listopada 2017

Listopadowy stosik

Nowości w mojej biblioteczce i plany na listopad


Listopad - miesiąc którego bardzo nie lubię. Deszcz, zimno, mała ilość Słońca i tak szybko robi się ciemno. najchętniej cały miesiąc przeleżałabym w łóżku. Niestety tak się nie da.
To jest czas kiedy mogę troszkę więcej poczytać.
Moja biblioteczka wzbogaciła się w nowe książki.


Pierwsza z nich pochodzi z wymiany. Bardzo zaciekawiła mnie ta książka
Tajemnica mojej matki - Jenny L. Witterick to powieść oparta na prawdziwych wydarzenia z czasu Holokaustu.
Portugalka - Iwony Słabuszewskiej-Krauze pozwoli mi poznać klimatyczną Portugalię i rozwiązać tajemnicę chłodnych relacji w pewnej rodzinie. Nie znam jeszcze tej autorki. Książka kupiona jako używana.


Ufać zbyt mocno - Jadwiga Czajkowska to opowieść o kobiecie, której przyjdzie się zmierzyć z życiem po przebudzeniu z letargu zwanego szczęściem.
Pójdę do jedynej - Kasia Bulicz-Kasprzak - bardzo czekałam na kolejną książkę tej autorki.
Obie książki kupiłam jako używane.


Małe tęsknoty. Marzenia Kaliny - Aneta Krasińska
Drzewa szumiące nadzieją. III tom cyklu Spacer Aleją Róż - Edyta Świętek - egzemplarze recenzyjne od wydawnictwa Replika.


Doskonała - Cecelia Ahern - II tom cyklu Skaza - pierwszy tom bardzo mi się podobał, zobaczymy jak kontynuacja.

Plany czytelnicze na ten miesiąc bogate, zobaczymy jak będzie w praktyce.

Znacie te powieści? Od czego byście zaczęli? Co chcielibyście przeczytać?

Wkrótce moje kolejne nowości, czekam na przesyłki z księgarni. Tym razem trochę nowości.

2 komentarze: