piątek, 22 lipca 2016

Lipcowe nowości od Wydawnictwa Pascal

NOWOŚCI Z WYDAWNICTWA PASCAL


Dzisiaj odebrałam przesyłkę od Wydawnictwa Pascal. Znalazłam tam dwie ciekawe książki.

NOCNA TĘCZA - Claire King

Książka bardzo mnie zaciekawiła. Przedstawiono w niej losy pięcioletniej Pea, która musi zmierzyć się z dorosłym smutkiem, żalem i stratą.
Powieść miała swoją premierę 20 lipca 2016

Już nie mogę się doczekać kiedy po nią sięgnę.

SŁODKIE OPĘTANIE - J. Daniels

Książka jest bestsellerem New York Timesa. Jest to erotyk. Rzadko sięgam to tego typu powieści, ale może będzie to coś lepszego niż sławetny Grey, zobaczymy.
Sprawdzałam stronę autorki i widziałam, że napisała kontynuację tej książki. Jest to jak na razie trylogia.

Od której powieści Wy zaczęlibyście czytanie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz