środa, 18 maja 2011

16 Podróż Edwarda - candy

Wczoraj dotarła do mnie przesyłka z książką Cudowna podróż Edwarda Tulana. Udało mi się ją wygrać w Candy organizowanym przez Qra Domowa. Edward jednak bardzo lubi podróże, dlatego po przeczytaniu jego opowieści, książka zostanie przekazana następnej osobie. Tym samym ogłaszam kolejną 16 podróż tego jegomościa....

A oto zasady candy:
1) proszę zostawić komentarz pod tym postem do 23 maja 2011 (losowanie 24 maja)
2) umieścić informację o zabawie wraz z podlinkowanym zdjęciem na swoim blogu (w zabawie biorą udział tylko osoby posiadające blog)
3) czekać na losowanie, a potem na przesyłkę
4) przeczytać książkę w ciągu 10 dni
5) zorganizować u siebie następne "candy" (nr 17) na takich samych zasadach
6) wpisać się do książki
7) dodać do książki jakąś  niespodziankę dla zwycięzcy :)

Serdecznie zapraszam do udziału. Zaproście Edwarda do siebie !!!!

13 komentarzy:

  1. Ja rowniez chetnie zaprosze Edwarda do siebie, moze tym razem sie uda :)
    pakma24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie!!!! Zapisuje się!!! Koniecznie i obowiązkowo!!!
    A gdyby ktoś chciał broszkę to...
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/2011/05/candy-na-dobry-poczatek.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieje że książka się spodoba.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja też się zgłaszam! Chętnie przygarnę Edwarda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja się dopisuję:).
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja się zgłaszam. Może tym razem szczęście dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To i ja się ustawiam w kolejce, gdyż z chęcią zaproszę Edwarda do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już Edwarda gościłam (fakt że z biblioteki) i naprawdę warto!

    OdpowiedzUsuń
  9. powoli tracę nadzieję... już tyle czekam i czekam... Edward chyba nie chce mnie odwiedzić :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ufff zdążyłam. To moje drugie podejście, mam nadzieję że tym razem szczęśliwe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nareszcie tu trafiłam, masz tyle blogów , że znalezienie kolejnej podróży Edwarda nie było łatwe. Zapisuję się !!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    Marapuama

    OdpowiedzUsuń